335i a M3 - porównanie kosztów
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
PUB - z całym szacunkiem ale chyba nie wiesz co to znaczy przygotować auto na tor. Się składa, że 2 sezony przejeździłem e30tką przygotowaną na tor, samochód wszędzie dojeżdża na lawecie. Dla przykładu widziałeś kiedyś układ paliwowy auta przygotowanego na tor? Czy w M3 masz szeroką regulację twardości amortyzatorów, kątów pochylenia koła w przednim zawieszeniu?
M3 to usportowiony, wyjątkowy samochód uliczny, którym można się wyszaleć na torze od święta, ale niewiele ma wspólnego z samochodem przygotowanym na tor.
M3 to usportowiony, wyjątkowy samochód uliczny, którym można się wyszaleć na torze od święta, ale niewiele ma wspólnego z samochodem przygotowanym na tor.
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
Idąc tą metodą, to wszystko jest beee, tylko samochód na tor jest fajny.
A temat był prosty jak dymanie 335 vs M3.
Dwa różne auta w tej samej budzie. I tyle,po co tu odkrywać koło na nowo ?
A temat był prosty jak dymanie 335 vs M3.
Dwa różne auta w tej samej budzie. I tyle,po co tu odkrywać koło na nowo ?
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
Jak dla mnie eMki są super właśnie dzięki swojej uniwersalności. Dają radę zarówno na drodze jak i na torze. Nie mniej jednak nie można ich porównywać do samochód typowo torowych.rypik pisze:Idąc tą metodą, to wszystko jest beee, tylko samochód na tor jest fajny.
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
ALe nikt kostek nie napisał że są mało uniwersalne. Ja tylko napisałem, że nie można tego bezpośrednio porównywać.
Jak porównać do wydumek to GTSa którego nikt tu nie ma i mieć nie będzie.
Jak porównać do wydumek to GTSa którego nikt tu nie ma i mieć nie będzie.

Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
Ja piłem do tej wypowiedzi:
A wracając do tematu. Jak cię stać na M3 bierz M3. Nie ma co porównywać M3 do zwykłej beemki. W ogóle inny poziom prowadzenia, przyczepności i ogólnie frajdy. Jedyne nad czym się powinieneś zastanowić to czy faktycznie będziesz używał tego samochodu. Bo jak ma być tylko w korki, albo w trasę to może nie mieć to sensu. Chociaż ja bym zawsze wolał M3, ale to ja
Która nie ma sensu.PUB pisze:m3 to seryjne auto ktore moze koknurowac z autami przygotowanymi typowo na tor i taki byl zamysl inzynierow BMW, wy tego niestety nie zmienicie!
A wracając do tematu. Jak cię stać na M3 bierz M3. Nie ma co porównywać M3 do zwykłej beemki. W ogóle inny poziom prowadzenia, przyczepności i ogólnie frajdy. Jedyne nad czym się powinieneś zastanowić to czy faktycznie będziesz używał tego samochodu. Bo jak ma być tylko w korki, albo w trasę to może nie mieć to sensu. Chociaż ja bym zawsze wolał M3, ale to ja

Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
Jakie bzdury pisze? Faktem jest że m3 jest jednym z niewielu seryjnych aut produkowanych przez bmw nadających się do jazdy po torze. Rozmawiamy na temat m3 i 335i a nie jakiś tam złomów i zabytków które tam sobie tworzysz w garażu.Żołnierz pisze:Najpierw się zorientuj ile trzeba pracy wpakować w auto żeby było stworzone na tor zanim napiszesz kolejny raz takie bzdury, bo mocniejszy silnik i trochę twardsze zawieszenie wcale o tym nie świadczy.lysyidea pisze: M3 to maszyna stworzona do jazdy po torze a 335 to zwykły samochód na zwykłym zawieszeniu bez mozliwości doposazenia w edc.
Osobiście wybrałbym M3. Nawet jeśli można podnieść moc w zwykłej trójce, to to będzie ciągle zwykła trójka. M to M, poniekąd klasa sama w sobie. Ja nie miałbym cienia wątpliwości przy takiej decyzji.
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
kostek_ja pisze:Ja piłem do tej wypowiedzi:
PUB napisał/a:
m3 to seryjne auto ktore moze koknurowac z autami przygotowanymi typowo na tor i taki byl zamysl inzynierow BMW, wy tego niestety nie zmienicie!
Która nie ma sensu.
a co sam napisales nizej? zapewne Fokus twoim zdaniem jest lepszym driftowozem niz eMka autem na tor. Powiem ci cos, jestes glupi jak but, mowi i mysli za Ciebie chyba tez twoj tata co? bo decyzje na temat auta na bank podejmuje on. Ty masz do powiedzenie tyle co zyd za Niemca, nie mniej jednak madrzysz sie jakbys byl jakims madafaka tunerem m3 a tak naprawde w dupie byles i gowno wiesz. Zwykly teoretyk, siedzacy od rana do nocy w sieci i powtarzajacy glupoty, pisane przez komercyjne podmioty! Jak w zyciu prywatnym nie masz, tak na forum probujesz pokazac ze masz swoje zdanie. Nietsety ten wazny element odebral ci, decydujacy o wszytskim za ciebie ojciec, w sumie jak czytam twoje debilizmy, to wogole mu sie nie dziwie, on zapewne najzwyczajniej w swiecie, sie za ciebie wstydzi, dlatego tak ogranicza twoje decyzje!kostek_ja pisze:ają radę zarówno na drodze jak i na torze.
Ostatnio zmieniony czw lis 03, 2011 12:32 przez PUB, łącznie zmieniany 5 razy.
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
prosta sprawa! tylko ze tu zaraz beda porownania do tego czy ma regulowane zawieszenie, seryjna klatke czy alu bak, dla jednych licza sie czasy a dla innych wyznacznikiem tego czy jest dobre na tor czy nie jest masa zlomu w aucie.lysyidea pisze:Faktem jest że m3 jest jednym z niewielu seryjnych aut produkowanych przez bmw nadających się do jazdy po torze. Rozmawiamy na temat m3 i 335i a nie jakiś tam złomów i zabytków które tam sobie tworzysz w garażu.
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
a ile wazy? rozumiem ze tylko moc ma znaczenie twoim zdaniem? gdyby ta m3 wazyla podobnie jak e30, czyli jakies 600kg mniej?BKMM pisze:Mój znajomy ma M3 e90 do jeżdżenia na codzień. Na tor ma e30 318is auto przygotowane na tor...
Przygowany IS przy ponad trzykrotnie mniejszej mocy robi ciut lepsze czasy od seryjnego M3.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 335i a M3 - porównanie kosztów
Wystarczy już. Mam wrażenie, że ostatnimi czasy coponiektórzy powinni pójść sobie ulżyć w taki albo inny sposób.
Mam nadzieje, że założyciel tematu ma już wystarczającą ilość informacji, żeby podjąć decyzje.

Mam nadzieje, że założyciel tematu ma już wystarczającą ilość informacji, żeby podjąć decyzje.